Silver Pointer
A.K.T.M




Now Playing
Macklemore - Same Love

»berhabuk :)
Thursday, November 17, 2011

sumpah lama dah ta update blog nie kann :) berhabuk bin bersawang dahh..
sorry lah. aku sibuk gila dengan assignment yang tidaj stop di beri oleh lecturer aku yang baik hati nie.
haha..

so.
aku memang ta tahu nak cakap apa. just sekarang tengah sibuk dengan final presentation yang bernama

GREASE

kitorang kene menari. menag kerja aku kat college menari jahh..haha :D
ni video yang sempat diambil semasa latihan pertama dan brainstorm sikit.
hope you enjoy watch it :)

ADIOSS -_______-''



ni first record..
memang bercelaru gila ahh..
korang jangan gelak. kalau gelak aku tembakk nanti



kami menari memang lawakk..
kalau korang jealous korang ta boleh buat lawak sampai macam nie sekali. harap pergi main jauhjauh naaa..
words spilled @ 2:10 AM / tinggalkan pesanan hidup