Silver Pointer
A.K.T.M




Now Playing
Macklemore - Same Love

»
Thursday, September 22, 2011


so. aku sekarang memang banyak benda nak post. and sekarang mungkin aku akan banyak gila post. bahahha :D 

life defat college bukan senang. maksud senang aku ni. bukn dari segi assignment yang memang confirm belambak tahap cipan 
atau lebih famous dengan belambak tahap sejuta. #whatthee -.-' haha. auk disini bukan nap story pasal assignment. aku nk cakap pasal
manusia yang memang pandai mencari ruang tau dengan lebih tepat sekali.

PANDAI MENCARI SIMPATI

yaa. kau memang pandai mencari simpati. walaupun aku tahu kau memang besties aku. tp. aku ta kisah. sebab aku memang seorang yang cepat
bengan terhadap seseorang dan aku hanya akan pijak kau kalau kau buat hal yang memang aku benci gila.
yaaww. semenjak aku kenal kau. aku tengok kau. and sampai sekarang. wooooo.. kau memang seorang yang kaya gila.
aku nak kata aku ni kaya. kau cakap lahhh apeape ponnn.. aku hanya beli barang yang murah dan benda itu nmpk mahal dan bergaya #kenalaikuttrend :) 

dahdah.kembali balik pada topic itu.. aku nmpk rumah kau besar. aprtment bagai. perghhh.. memang salute gila lah kauu -.-'
iphone. ipod. perghh. tuh semua memang tahap gila ahhh..






aku memang pakai mac book. tapi. aku ta penah nak menagih simpati orang. unless aku nak tagih simpati bila memang aku dalam kesusahan. sekurangkurang nya aku boleh nak survive sendiri. and aku ade barang yang nak gula dalam kelas. bukan macam orang seperti kau yang memang kaya. tapi. barang untuk kelas pon kau ta mampu nak beli. #sial ta mampu la sangat.


p/s; aku memang meluat dengan kau and yes. hadiah untuk kau. middle finger kat dahi kau. terima kasih kerana baca

Labels:

words spilled @ 6:53 PM / tinggalkan pesanan hidup