Silver Pointer
A.K.T.M




Now Playing
Macklemore - Same Love

»a day at mid valley
Wednesday, September 14, 2011

as a FID student. we don't look like other student who being really serious and really nerd *pergi mampus lah dengan nerd dan serious korang tuh..bahahaha... sebelum ke mid valley. sumpah aku tader mood gila dan aku sumpah pissed off gila dengan sorang minah gampang dan ta reti nk hormat orang yang lagi tua dari dia. gampang punya perempuan. LOL -.-' 

so. aku pun dengan rasa tidak ader mood dan malas.. bawak lah kereta bergerak di dalam hujan *bukan naik moto kay :) haha... dalam kereta. ade aku, and my buddies. kay and muntasir :)
sumpah happening gila dalam kereta.. sampai terlajak jalan nak masuk ke mid valley. siott punya monty buat lawak dalam kereta sampai aku ta boleh nk fokus.. bahahha



ni lah dalam kereta pon boleh bersuka ria lagi tuh.. bahahaha.. tapi. sumpah fun gilaa... and paling aku ta akan lupa.. dekat mid.. boleh buat video lagi doeee.. bahhaahaha... aku tatau nape nk buat. tp.. tetiba ingat vlog dari mr charles :) 

yapp.. bila kitorang buat video ni. smua tengok pelik dan ade yanggelak.. ahhh.. lantak laa kitorang nk buat ape ponn -.-' ta kesah la public ke takk.. kami tader perasaan maluu.
ni lah sedikit video kami buat :) *random lahh




p/s; LOVE FID





words spilled @ 6:48 PM / tinggalkan pesanan hidup