Silver Pointer
A.K.T.M




Now Playing
Macklemore - Same Love

»no title
Tuesday, September 6, 2011

ape puny title lag nie. haha.. but seriously auk tiada sebarang idea untuk menceritakan apaapa yang berlaku sepanjang syawal ini. dan yang paling penting.
aku celebrated sunggugh tidak seronok sebagaimana makhlukmakhluk ciptaan tuhan yang lain. mereka menyambut syawal ini dengan sungguh gembira. namun. aku tetap gembira dengan datangnya syawal. tp.. aku ta rasa gembira lansung!!

lantak la orang lain nak kata aku ni pelik or datang dari planet marikh or apeape yang fake lah pasal diri aku yang tidak bersalah nie. haha.

aku rasa tuh je aku nak post this time. entry pon menarik NO TITLE kan. bye

p/s; i do love you till yhe end of the world. only god can separated us :D



words spilled @ 6:23 AM / tinggalkan pesanan hidup