Silver Pointer
A.K.T.M




Now Playing
Macklemore - Same Love

»final project moment
Thursday, September 8, 2011

yaaa.. hari ke dua di rumah wazif.. all of us cuba untuk meyiapkan first and final project for mr sean class.. yang sememangnyaaa amat menyakitkan hati. menyakitkan badan dan membuat kan otak aku hampir pusing tidak tentu arah ( amboihhhh.. hyperbola sangat aihh aku nieeee ) kami memelukan operasi untuk menyiapkan project ni tepat jam 6 petang.. keluar awal dari mr ernesto class :D sampai lah malam sehingga penat gilaaa.. rehat laa for 30 minute. maybe. tp aku rasa rehat sejam.. hahah.. biasa lahh :)


haha..ni lah keadaan rakan rakan seperjuangan saya. rakan rakan design kayyyy :) dont be jealous XP hahaha... kejappp! aku sungguh jealous degan kehebatan both of this chinese.. dorang memang awesome gilaaaaaaaa barbiieee! memang jealous gila lah. yelaaa.. kay buat statue evil and angel. memang terbaik lahh.. kalau aku tunjuk gambar statue dia.. pergh.. sumpah korang mintak nak beli lahh.. oke. aku jual statue tuh dengan harga RM1000.. ade sapa berann nak beli? hahaha..

setelah penat lelah and tired menyiapkan kerjaa.. kami makan KFC and DOMINOS :) thanks to wazif family :) 






haha.. sungguh lapar time nieee.. aku bantai banyak gila pizza and hanya mampu makan seketul ayam sahaja.. sebab perut sudah full. bila dah full. paham paham je lahh.. memang ta larat gila nak sambung kerjaa.. namun. disebabkan mr sean yg tercinta.. kami meneruskan usahaaaa :) dan ini lah hasil project aku.

four season tree


haha.. kalau laki hotsetup ni korang ta kenal.. memang korang patot bunuh diri lahh.. bahhaha ( perasan sungguh aku nie ) aku tahu.. aku punya project ta secantik mana :) tapi. aku berharap dapat markah yg better untuk lulus dengan cemerlang nyaaa :)

so. aku letak lahh gmba yang lain untuk korang tengok :) sorry lahh.. gmba agak 18SX sikit. so. yang bawah umur. kalau nak tengok tengok lahh.. bedo
sa. aku ta berani nak tanggung... bahhahaha







yaaay :) this my four season treee bebehhh :) belum siap lagi nieee.. hahahaaha


ps; berharap sangat dapat berjumpa dengan dia lagi :) sungguh rindu diaaa.. dan. mr sean..please except my work and give suitable mark and sorry for always didn't come to your class..

words spilled @ 11:22 AM / tinggalkan pesanan hidup