Silver Pointer
A.K.T.M




Now Playing
Macklemore - Same Love

»videolog
Thursday, August 25, 2011

sekarang.. sudah bermingguminggu dan minggu aku dekat college.

' hey.. tapayah nk hiperbola sangat dengan bermingguminggu kau tuh boleh taa? '
kawan saya bagi comment.. ylaa. update blog deat library. kejapp. aku nk pangkah balik kawan aku niee.

ahhhh. lantak aku la nak story ape. ni blog aku. bukan blog kau.. kau tader blog. buat cara tder blog la makhlukk! erghhh. ta habishabis nak comment blog aku. ingt kau perfect mcm lady gaga kee? lady gaga pon ta perfect. scary ade laaa.. nah lady gaga. hadiah untuk kauu.

MIDDLE FINGER ON YOUR FACE

eee.. kenapa dengan aku ni. emosi sangat tah.. bahhaa :) PMS kott..uppss. bila pulak aku tukar jantinaa -.-' bahaha.. aku dah melalut dah dengan entry aku niee.. oke.. FOCUSSS :D

VIDEO LOG
oh duniaa.. kenapa harus aku tempuh semua ini. aku ta tahu pon ape video log tuh.. adakah video log tuh sejenis taik? or sejenis mamalia yang makan orang? 
*mamalia makan orang kee? oke. sumpah aku dah lupa pasal saintifik niee.hahah
the next challenge is make your own video log. oh. sumpah ta reti. tapi senang jaahh :) peacee

butbutbut anndd butt. but oke. bukan punggung.
aku tiada ideaa. macam mana nak buat niee. oh fucking shitt mann. patotkah aku buat vlog macam mat luthfi yang famous macam cookiefamous tuh -.-''
ahh.. nanti cakap aku fake pulakk..hmmmm.. tapi boleh kan jadikan dia sebagai role model untuk mencari ideaa? bolehh laaa...pleaseee.
*oke it's so annoying. aku tahu..

aku rasa aku ada idea. tapi. aku ta tahu nak start macam mana.
goshhh..why so many tapi word in my blogg -.-''

ni sample vlog yang aku tahu..


ini sebahagian dari video yg dia buat. aku suka jugak video yang dia buat. tapi.... aku ta ada la addicted sngt kat dia macam orang lain yang amat menggilagila terhadap beliau niee.. macam ade manusia yang bila cakap je pasal mamat niee..

ohh..mat lutfhi kau sungguh handsome. tampan.. oh.. video kau sangat lah inspiring mee.. aku harap kau jadi BOYFRIEND aku.

ohhh goshh.. stop it la manusiaa.. kau tuh dah la huduh. buat cara huduh boleh taa? try la cermin diri sendiri kau yang muka macam mintak minyak hitam. kalau mat lutfi jumpa kau ponn. confirm dia lari ber kilokilo metre.. huduh buat cara huduh kayy..

and. selain dari jejaka yang ramai sanjungi dan minati ni.. ade juga video dari hana tajimaa.


aku ta tahu lah minah ni muka macam mana. btw. video dia oke lahh :) bukan sebab dia perempuan aku nak cairr meleleh air liur aku. bahh. tolong faham. aku ta minat lahh dengan hana tajima niee.. dengan shawl diaa.. its nice to wear shawl. tapppppiii.

weyhh. ni mlaaysiaa laa.bukan LONDON sejuk 24/7.. kau ta panas ke pakai tudung belibelit leher.. nak belit sangat sampai mati kee? nak mati senang jeee. kau jerut je leher korang tuhh.. goshh. shawl tuh aku tengok. macam nak muntah.. dari pakai shawl. better kau pakai tudung yang simple tuh je laaa.. maksud aku simple. bukan tudung sarung tuh kayy.. tudung tuh memeng lah lawa.. tapi. pandai lah cari masa nk guna.. erghh.. kenapa aku bukak topic pasal shawl nie.. sial laaa.. aku benci shawl. kalau aku ade awek. aku ta akan benarkan dia bpakai shawl. sebab aku tanak awek aku mati cepat. dan paling penting..

BERPELUH cepat.. bila dah berpeluh. ketiak pon berpeluh. bahah.. untuk elak kan dari berpeluh. gunalah ndeadorant nivea. confirm ta berpeluh. bahah


bahha.. aku rasa cukup lah aku nak post pasal benda nie.. nanti lamelame. melalut dah.
byebye :)


words spilled @ 10:07 PM / tinggalkan pesanan hidup