Silver Pointer
A.K.T.M




Now Playing
Macklemore - Same Love

»perasaan
Thursday, September 22, 2011

lama dah ta update blog aku nie.. maaf lah yee. sibuk di college. ade assignment yang berlambak and duit pon berlambak habis lahh sialll.. tiap hari makan kat food court. makan nasi goreng ayam dah 7 ringgit.. air 2 ringgit. FUCKKK! first time aku menjamah makanan di food court yang sangat lah mahal. mintak maaf lahh.. walaupun saya tahu makanan di situ mahal. tp.. saya ta pergi ke kedai yang memang untuk orang yang duit banyak.. sampai masuk kubur pon ta habis. kalu boleh. memang nak bawak semua duit masuk kubur..

iya saya. perasaan saya memang kacau sekarang. and tader mood lansung hendak menjadi seperti asyraf seperti kali pertama menjejakkan kaki ke college. datang dengan perasaan yang happy. dan masuk kelas terus je bising..
aku tahu. sekarang aku tidak seperti dulu yang selalu membuat kan rakan rakan aku senyum apabila aku berkata.. 

DAMNN :) ataupunn NYAHHHHHHHH :D

ini semua disebabkan oleh keadaan sekeliling college yang memang sial dan maaf sekali lagi. bukan salah taylor kerana memilih mereka semua dan bukan salah taylor jugak sebab tidak mendisiplin kan mereka.. ini semua salah diri mereka sendiri sebab mereka fikir mereka orang kaya and banyak duit..

helloo! aku tahu aku datang college dengan selekeh. baju beli kat uptown jah.. baju reject ja semua. aku bukan beli baju kat topman or kedaikedai yang berjenama tinggi. yaaaa. berkata pasal baju.

aku ade kawan. yaa. kawan aku itu perempuan! dan semesti nya dia memang fuck dan aku rasa macam nak hentak kepala dia guna spana dan aku nk pijak idung dia sampai kemekkk ! aku makin hari makin meluat dengan minah nie.. aku tahu kau kaya gila. bila beli baju. kau keluar dompet kau dengan duit 50 ber IKAT. hello. aku ta meleleh air liur nak mengidam duit banyak macam kau.

for your information. kalau aku berduit. aku akan simpan sikit and selebihnya aku habiskan kat moto. terima kasih :)

back to the story. aku tanak beli baju tuh. then kau paksa aku beli. sebab murah.. yelaa.. beli 3 dapat murah kan. murah kepla hotakk kauu! aku dah cakap that time aku tader duit lahh siall! dasar perempuan murahan. jual badan tepi jalan. siall laa! sumpah aku benci gila dengan kau. dah beli. kau cakap kau belanja aku. and semestinyaaa aku tak percaya dengan kauu! and yes.

minah ni mintak aku bayar balik duit baju tuhhhh. yahh. kau memang dasar sial. balik kampung kau balik laaa weyh. puuuuiii!


yaaa.. ini lah serba sedikit yang berlaku time dekat college. ade lagi dan yaappp. aku sumpah makin benci setiap hari. dan perangai kau yang sebenar. makin hari makin jelas kelihatan. aku malas nk cakap banyak pasal kau. sebab kau memang bg aku.. makin hari dah makin annoying and makin melampau.

plus. kalau kau nk marahmarah aku hisap rokok banyakbanyak and take that stuff. kau tader hak and kalau kau nk tegur aku. kau amik cermin besarbesar.. kau tengok diri sendiri kau tuhhh..

colour yang RM4.50 tuh pon kau ta boleh beli. barang yang lagi mahal dari tuh kau boleh beli pulakkk -.-' sumpah kekadang aku pelik jugak dengan orang yang macam niee.


p/s; kalau ade yang terasa baca post ni. aku ta kisah. sebab aku ta mention sapa nama budak tuh.. and btw. setiap ape yang aku cakap ni. bukan lah kawan aku yang memang sentiasa berada di TABLE yang sama untuk bergosip dan berbual kayy :) challlooww

Labels:

words spilled @ 6:47 AM / tinggalkan pesanan hidup