Silver Pointer
A.K.T.M




Now Playing
Macklemore - Same Love

»moment before crazy costume :)
Wednesday, September 7, 2011

crazy costume? ape kejadah benda tuhhhhh -- bhaha
itulah assigment yang kalau bukan orang design akan pikir sungguh mengarut. tapi. kami budak design. ta rasa pelik dan eeeuuwwwwww :/ 
it's really fun laaahh.. make the stuff and show it to every one by walking all around the campus. gosh. haha.. this crazy costume adalah task kedua yang harus kami lakukann..

jadi. utntuk menyiapkan benda yang agak kurang memenatkan dan tired dan juga LELAH. bahha..
after kelas yang memang awesome. english class with miss teressa :) saya dan hisham paergi ke rumah 

ABANG WAZIF

haha.. saja nak highlight dan menggunakan first word as ABANG.. bahha.. rumah dia besar weyh. sumpah besar gilaaaaa ! haha.. kalah rumah raja -- oke. tuh aku tipu jahh. theeeee..
selain dari aku dan hisham. kay dan derreck juga ade :) kami siapkan kerja ni sampai malam berooo and sissterrrr. haha.. buat kerja. makan mcd. sambung kerja.. sampai nak tercabut pinggang saya niee...
* saya dah tuaaaaa.. hahaha


yaa.. itu lah abang wazif. tekun menyiapkan costume derreck. bukan costume dia lahh.. aku ta sanggup nak snap costume diaa...erghhh.. mengiurkann..bahha. sexy kaaa. LOL..

derreck? sapa ini budak. haha.. ni la diaa :)



kawan saya nie. dari sabah :) lawak orangnya. dan petah bercakap. hahah.. ceyt. tak larat aku nak ber-intonasi. hahahahhaha.. derreck going to make super hero costume :) 
oke.. aku sumpah dah penat gila dan tulang pinggang aku dah mula sakit dan mintak rehat.. aku just sediakan sedikit gambar sahaja :) sorry





p/s; aku tengah cuak.. project mr sean tak siap lagi.... damn.

words spilled @ 8:49 AM / tinggalkan pesanan hidup