Silver Pointer
A.K.T.M




Now Playing
Macklemore - Same Love

»sweetheart :)
Tuesday, August 23, 2011

yaaayyy.. akhirnyaaa.. ade juga masa untuk update blog yang hampir berhabuk niee. sorry lahh.. banyak kerja nak kena buat. nak kene siapkan journal ag :) but all of what i did at college is really rocking high five FUN :) 
8 oke. tuh sumpah dah hiperbolaaa gila lah ayat aku. bhaha :D

entry kali ni bertajuk sweetheart atau dalam melayu lah. 
KEKASIH HATI
bila aku cakap kekasih hati. mesti first impression korang and korang and kalian semua aku nak story pasal kekasih atau teman hati atau lebih famous girlfriend. kan kan kan ? confirm punya lahh korang akan fikir macam tuh. macam aku ta kenal je korang annn.. mesti nak berfikir dalam kotak. cuba la matured sikit and kalau dah matured. tapi still ta boleh fikir cara matured. better korang terjun bangunan je lahh.. menyusahkan je hidup. bahahha... agak keterlaluan ke aku cakap ? ahhhh. lantak aku laa. ade pulak aku kisah kann. LOL -.-' 

aku sekarang dah dapat sinar keberanian dan kesenyuman yang boleh membanggakan diri aku yang daif lagi hina  and all of that terima kasih kepada lecturer kesayangan dan terbaik bagi aku Mr. Charles :) 
lecturer lain pon baik dan terbaik and thumbs up lahhh.. sumpah dorg happening gilaa.. seronok belajar dekat college and seronok juga dapat jadi anak murid mereka :)
oke. ini dah panajang melampau tahap cimpanzi keluar zoo dah nie. bahaha..

back to the topic... dan aku nak cakap lagi sekali. aku tiada kekasih hati atau girlfriend ni semua.. malas dah nak fikir benda tuh semuaa..
so..
ni la kekasih hati aku :)


ini lah diaa.. encik LC :) 
*yes. kami GAY. kalau kami gay pon. ade kacau hidup korang kee..sial lahhh..puuuiiii

bahhaha.. dia dah memikat hati aku ni lama dah.. tp baru bulan 1 tahun 2011 aku confess yg aku minat kat dia.. so dia terima aku. dan bersama aku.. wahhh. romanticnya
*oke. sumpah syok seniri. bahaha..
nak habaq mai kat hgpa semua niee... bila aku ride dengan kekasih aku niee.. dalam bulan pertama. kami dah bergaduh atau dengan lebih saintifiknya excident. cool kann :) bahahha
kami bergaduh sebanyak 5 kali. dan fight yang paling extreme sekali adalah bergaduh dengan encik nie.


encik estima yang lagi bangang dan otak sempit.. sial apetah estima ni. tetiba langgar aku dari tepi.. disebabkan dia laa. aku dengan kekasih aku bergaduh.. haram jadah punya estima. dah langgar aku dengan kekasih aku.. senap.. tanak cakp ape ape. penakut macam tuh laa.. kemaluan dia tertinggal kat rumah mak menantu dia kot.. sengal. bahhahah..

sudah. lupakan pasal incident yang memang aku tanak cerita. tapi. ta tahu macam mana boleh nak cerita. sengal jugak aku niee *oke. aku tahu aku memang sengal. bhaha :)

setelah in relation sekian lama.. aku suruh la kekasih aku ni tuka stail sikit. bahhaha.. dan aku pun menukarkan stail dia menjadi lebih gempak dan HOTTT gituu..


gambar ni time kekasih aku tengah meragam tanak tuka stail. setelah penat lelah pujuk dia dan pujuk sehingga dia mengaku kalah jugak dengan aku.. akhirnya dan sekarang. kekasih aku dah transformm :)


:) memang senyum lebar aku tengok kekasih kau tuka stail.. bukan tuka staik je tau. aku juga menggelar kekasih aku ni...

MR ULTRAS


dengan ade nya kekasih aku ni..aku dah berjalan jauh dengan nyaa..ohh.. sungguh sayang aku terhadap beliau.. dan aku berharap. janganlah tinggalkan aku yeee :)
disini aku ade jugak tunjuk ragam encik ultras aku nieee.


dia pun nak amndi jugak lahh.. baru lah nampak lagi HOTTT :) bahahah


KUANTAN bebehhhhhh :)



dan itulah aku bersama kekasih aku yang amat akusayang dan cintai :)


p/s; aku bukan mat rempit. aku rider sejati Rising YamahaRider atau RYR.. peace.




words spilled @ 6:19 AM / tinggalkan pesanan hidup