Silver Pointer
A.K.T.M




Now Playing
Macklemore - Same Love

»rider
Saturday, August 13, 2011

post title memang macam ape je.. otak dah gila tepu mengadap journal sahaja :/ bila nak siap journal aku tuh pon entah la. dengan tidak memikir panjang. bukak lapy. facebook. twitter. tumblr. dan. ahhhhaaa..

post title RIDER pon menjelma dalam kepala otak aku. aku rider je. bukan rempit atau merempit diatas jalan yg disediakan oleh JKR untuk kemudahan kita semua dan bukannya untuk berlumba tungang langang smbil melakukan pelbagai jenis action. contohnya seperti ini.


ape kejadahnya buat benda alah ni semua. tolong lah aku bukan jenis yang sebegini rupa. aku just rider yang suka berkonvoi. dan juga melawakan moto sendiri DAN juga bermain enjin. memang orang suka berkata.

"perghh..moto lawa siott.. mesti laju gila tuhh. hmmm.. sahsah mat rempit diaa niee"

hello. boleh ta jangan nak judge orang dengan tgok sekali pandang jah.. ape bangang sangat mereka ini. ta boleh ke nak pikir luar kotak sikit. eee.. asyik asyik nak pikir senang jee.. tuh la.. otak sempit. LOL -.-' aku pun ta paham kenapa orang mesti bila nampak je naik moto ramairamai.

"ha tu diaaa. mai dah ramairamai. depa nak racing la tuhh. gaya depa pon tgok rupa mat rempit dah. depa ingt baguih ka dok buat hingaq kat jalan ni. ape bangangnyaa depa tuh"

cuba lah sedar sikittt.. kalau dah ride ramairamai. pakai safety shirt yg boleh memantulkan cahaya pon kau nak panggil ktorang pg merempit. ape BANGANG kau nie. again the same word is been use. aku panas dah la ni kan. kitorang ride baik punya. tader nk buat show atas highway. just kitorang buat show kat autoshow jahh. haha.

aku berharap. mereka mereka dan juga mereka. berfikir lah cara matang sikit. boleh kan nak beza rempit dgn rider. haha.


p/s: banyak bahasa yang kasar. dan aku ta kisah. terima kasih.


words spilled @ 10:12 PM / tinggalkan pesanan hidup