Silver Pointer
A.K.T.M




Now Playing
Macklemore - Same Love

»
Thursday, August 11, 2011


‎assalamualaikum..

maaf lah naa sebab dah lama ta update this blog. sedangkan ni blog baru. haha.. old blog? i'm not using it anymore.. memeeyy laa. dah masuk college memang susah nak cari masa kosong untuk mengadap lapy yg tercinta ni. haha :D hmmm..

first post. what should it be right? 

hmm.. aku dah msuk college kan. so.. aku agak sedar ape yang orang cakap.
MELAYU MUDAH LUPA 
jangan salah fikir dengan ape yang aku cakap ni. it's true when you came down here at my college. college aku mmg majoritinya budak cina. ade international. ade jugak MELAYU. sekarang. ape yang aku nk post kat sini is about budak melayu kat sini.
maaflah. ini blog aku. suka hati aku nak story apa kan. kalau ta suka. ta payah baca. mungkin agak terasa for who act like what i post.
terus je aku nk cakap. melayu kat sini macam memilih gila nk kawan. memang lah college aku ni for the rich people. tapi. ta payah la nak membandingkan dengan paras itu sehingga ade orang menggelar diri ini.

" weyhh. kau kenal ta budak FID nama asyraf? dia tuh sumpah memilih gila kawan"

helloo. aku bukan memilih la BITCH! aku ta mendekatkan diri dengan korang dan seangkatan dengannya disebabkan oleh perangai korang yang agak nampak sangat menjengkelkan. aku dah kawan dengan ramai orang. aku sekolah pon tukartukar. and yapp. i see a lot's of people type.
tapi.. entah laa *oke. ayat a little bit SUCKS. haha.

aku perasan student yang background dia mmg kaya and stail. mak orang malaysia, bapak dari negara lain or bapak malaysia, mak dari negara lain. lebih mesra dan bercampur sahaja dengan sesiapa pon tanpa memilih kawan or background seseorang itu. memang nampak sangat laaa the TRULY malay is palsu and ta sedar diri. LOL -.-'' ta payah nak bajet sangat boleh taa.. kalau kau fikir diri kau way to cool. ade lagii plusplus cool dari kau tahu taa.. pg mampos lah dengan perangai kau yg FAKE tuh.. bhah.


p/s; kalau melayu. buat cara melayu.. dan betul ape yang aku dengar dari one of my friend here at college said. 

" kau masuk sini. nanti mesti kau akan perasan yang melayu asli memang sombong gila and ta akan betegor. dorang macam memilih laaa "

so. what did my friend said is 100% sure and i see it my 2 eyes.
words spilled @ 6:11 PM / tinggalkan pesanan hidup