Silver Pointer
A.K.T.M




Now Playing
Macklemore - Same Love

»Day 1: your favourite song
Friday, August 12, 2011

wah. my first challenge bebeh. favourite song. weyhh.. aku ade banyak la fav song. tapi. paling aku suka lagu dari band ni lah. lagu dia mcm old school gila. memang best dengar kat telinga aku. aku tatau la kat telinga korang macam mana kan. nak bernanah ke. nak berdarah ke bila dengar. nobody knows rite? haha.

korang dengar kan lagu dekat blog aku nie :) lagu ni adalah dari band yg confirm korang akan pening kepala dan bertanya macammacam soalan kat kepala tuh.


FOSTER THE PEOPLE

band ni seriously ta tiptop mcm band lain lah. but who cares. haha. aku suka lagu dia. especially lagu houdini and pumped up kicks. lyrics dia ade lah meaning bg aku. ni pulak toplagu yang aku minat dari band dorang.

1. pumped up kick
2. houdini
3. hustling
4. i would do anything for you

aku rasa. ni je kot lagu yang aku minat and nk kongsi. bhaha :D see you on the next post




words spilled @ 7:47 AM / tinggalkan pesanan hidup