Silver Pointer
A.K.T.M




Now Playing
Macklemore - Same Love

»dekad
Tuesday, June 19, 2012

berdekad jugak aku tidak post entry dekat blog nie. ramai dah tanya kenapa.
aku sibuk la hawauu! tuh aku ta post :p

sekarang tengah cuti semester dan sememangnya cuti yang terbaik bagi diri ku.
bukan nak cakap aku ni suka sengsorang serupa orang gila yang kehulur kehilir di tepitepi jalan tanpa hala tuju. tapi sebab aku tak sangka benda serupa ini akan terjadi.

benda apa yang aku maksud kan ini?
tggu dan nantikan sahaja lah untuk entry seterusnya
words spilled @ 4:51 AM / tinggalkan pesanan hidup