Silver Pointer
A.K.T.M




Now Playing
Macklemore - Same Love

»besar pun kau
Friday, June 22, 2012

hidup ini tanpa kita sedari sudah berlalu dengan cepatnya. kan.
umur dah meningkat
tapi
perangai tidak berubah. tetap sama. mungkin memerlukan masa untuk hilangkan sifat keanakanakan itu.

selamat hari jadi angah 

sesungguhnya. aku tidak sedar pun semalam adalah 22 Jun
sampailah kemalam bila ibu telefon cakap nk makan kat mana ni sambut birthday angah

dalam fikiran aku
' oh damn, terlupa pulak birthday budak niee.. haduyaii '

jadi. dengan segan silu. ahh.. bantai Victoria Station ahh.

malas nak berkata panjang membazirkan tenaga menekan setiap satu butang huruf.
mungkin lebih senang jika ade gambar sahaja.
kerana.
gambar itu membawa pelbagai maksud.



inilah hero saya dan yang mendengar kisah gembira dan sedih aku 
ibu dan ayah 



ini lah adik saya. sekali lagi. selamat hari jadi Angah.
upppsss.
adik saya yang kecik tuhh memang kerja dengan game sahaja. mohon maaf lah yee :)





makanan sedap sehingga memenuhi perut yang lapar ini.
dapat menu mestilah carik nama makanan dahulu. bila dah jumpa nak makan itu. paling ke kanan nama pulak. terkejut pulakk bila tengok harganya. nok haromm. haha.
anyway. thanks DAD for this awesomeneess night :)




p/s; angah dah besar. mohon jaga diri elokelok. bezakan mana baik buruk dan ingat lah tuhan selalu. moga SPM akan datang mendatangkan keputusan yang cemerlang dan gemilang.


words spilled @ 8:22 PM / tinggalkan pesanan hidup