Silver Pointer
A.K.T.M




Now Playing
Macklemore - Same Love

»rakan
Thursday, June 21, 2012

cara kita kenal masih segar dalam ingatan aku. macam mana kita kenal. macam mana kita jumpa.
pandangan pertama memang aku tahu kau seorang yang hyper.
hyper kau ada yang boleh terima, ada yang tidak boleh terima. aku boleh sahaja terima hyper kau tuh.

berbulan kita kenal. berbulan kita ketawa.
sekarang. apa yang kau campakkan dekat aku hanya ayatayat boneka. ayatayat lapok yang dah berhabuk.
janganlah kau bermain dengan perasaan, kerana bermaian dengan perasaan umpama bermain dengan api.

dalam perkenalan kita, aku tahu kau menggunakan aku. menggunakan semuanya. kau ambil semuanya. kau tinggalkan harapan pada aku.

masa berlalu, aku tetap sabar dengan perlakuan kau yang tidak mahu jujur. aku jujur dengan kau. kau hanya perasan aku suka senyum dan menghiburkan orang. tapi kau tidak perasan hati aku.

baru sekarang kau nak jujur,
baru sekarang kau nak jujur kah wahai manusia yang harap sahaja berlilitkan sutera di badan.
di sebalik sutera itu, ego yang tertanam. di tanam dalam dalam.

maaflahh.
ape yang kau katakan. bagi aku. sudah jadi debu dan terus ditiup angin. sudah dilupakan.

sekali lagi.
maaf.
words spilled @ 6:50 AM / tinggalkan pesanan hidup