Silver Pointer
A.K.T.M




Now Playing
Macklemore - Same Love

»jatuh hati
Friday, January 18, 2013

malas sungguh hari ni. bukan hari ni aja aku malas. setiap hari sama aja.
tapi hari ini lain,
aku rasa sedih, sayu, ranap hati --
aku cuba,
cuba untuk tenang..

*bangun dari katil yang empuk macam peha yang gepu putihh. terus ke beranda*

tangan oerlahan masuk ke kocek,
kotak merah keluar, sebatang keluar.
hingap terus ke mulut.
api dinyalakan.
segar. sedap nikotin, tar, semua ingredient disedut.

aku lihat kebawah. tinggi. tinggi sangat.
mata berat. basah.
jatuh perlahan ke pipi.
rasa untuk mati dan mampus meninggalkan dunia yang tidak bermakna membuakbuak.
aku sunyi tanpa dia.

maaf aku tidak mampu.



esok..
muka depan paper
'seorang pemuda jatuh dari tingkat 15 dengan rokok masih dimulut'

Labels:

words spilled @ 8:56 AM / tinggalkan pesanan hidup