Silver Pointer
A.K.T.M




Now Playing
Macklemore - Same Love

»dulu sampai sekarang
Thursday, January 10, 2013

dulu. aku sayangkan wanita ini. berkaca mata dan lemah suaranya.
bersama.

pisah.

dulu. aku sayangkan wanita ini. tembam dan comel.
bersama.

pisah.

dulu. aku sayangkan wanita ini. sampai sekarang. kurus dan gamble orangya.
bersama. setahun dan hampirr genap dua tahun.

pisah.

aku kecewa sekarang. kecewa sangat.
aku harapkan kau kembali.
yang tinggal hanyalah memori indah bersama di bangku sekolah
dan sekeping gambar .
entah kau masih simpan atau tidak.
kad pengenalan aku ada pada kau.
entah kau masih simpan atau sudah patahkan.

aku rindu lagi mahukan kau kembali.
tapi.
aku sedar masa tidak boleh diulang kembali.
aku hanya mampu berdoa dan aku akan rasa cukup
bila kau ada bersamaku.



words spilled @ 6:44 AM / tinggalkan pesanan hidup